Pigg Ponny

I går så hoppade jag zacc ( zaccanto) <3
Det gick ganska bra <3
Sen skulle jag hoppa med dunder också !
Men redan på framridningen så var han såååå Pigg -.-
Sen nör vi började hoppa så blev han bara värrr + Jag red som en nybörjare :(
Det var min sämsta lektion någonsin med dunder !
Men sen skulle jag i alla fall hoppa en bana På ca 85 cm
Det gick förvånat's värt bra !
Men han var ändå väldigt pigg !
Men vi tog oss i alla fall runt utan att skena !
Om ni vill se bilder kan ni gå in på www.showjumpers.blogg.se !

På tal om en annan blogg så tänkte jag ge er lite blogg tips !

Dessa bloggar läser jag i ORDNING alltså den bästa först ^^

1. www.showjumpers.blogg.se Älska bloggen !
2. www.teamsl.blogg.se !
3. www.dressyrnissarna.blogg.se
4. www.sofiapower.blogg.se
5. www.ponnymuppisarna.blogg.se

Dom bloggarna läser jag väl mest ;D
Dessa bloggarna kan jag komma in på ibland

1. www.dressyrmupparna.blogg.se
2. www.peaceontheworld.devote.se
3. www.ponnylivia.blogg.se
4. www.jumpandsmile.blogg.se

Vilka är era favorit bloggar ? Kommentera gärna :D


// Liiinn <3


Kommentarer
Postat av: Madeleine Johansson

Naaw, vad söt du e ! <33



söt ponny förrästen (a) <33

2011-04-29 @ 23:56:09
URL: http://showjumpers.blogg.se/
Postat av: Madeleine Johansson

Förrästen så hade han nog bara ett litet ryck, han har som sagt haft det med mig också flera gånger! Det kommer gå helt super nästa gång, I promise! han blev inte som han skulle så han blev som han blev (y <33

2011-04-29 @ 23:57:11
URL: http://showjumpers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0