Underbara heestar :') ♥

Som ni ser på rubriken , underbara heestar :') ♥
Först red jag Lillan ( Malou ) och red först ut och sen hoppade jag lite :) Sen typ åt jag och sånt , och tog Flight :) Red barbacka , i t-shirt, hjälm , väst, och ridbyxor :p Alltså barfota utan skor / strumpor, men fyfan vad jag frös om armarna :o haha fötterna frös också lite :$ Men han typ dampade hos ardennerna ( ville ta vägen förbi dom ) men så fick jag ta en annan. Men i början hoppade jag en sån sak , hhahah, och typ sista hoppet blv ett riktigt helikoppterskutt så jag var nära på att flyga av xD ♥
Jajja nu ska jag fixa header till Julia , hon får en liten länkning, hennes lilla blogg är : denna :D ♥

// Liiviia ♥

Kommentarer
Postat av: Alma

Fin blogg ! :)

2011-04-23 @ 20:43:27
URL: http://thahoppgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0