Hata !

Jag verkligen hatar att vara sjuk !
Jag har inte ridit på 2 dagar !
Så idag fick madde åka ner och rida dunder ^^
Det gick väl bra tror jag ^^
vad vill ni läsa om jag har en hot or not vill ni ha den nu eller någon annan dag ?
Ni får ju kommentera det räcker med en åsikt =D

Och nu är jag anmäld till stävie cup :D
Med dunder såklart (Y)

På lördag är det sista omgången i allsvenska 90 cm för mig då (Y)
Kom gärna och heja fram Mcr !
Då vi behöver det O.o
Kanske någon fotograf ? :)

Ska leta upp en " vill ha lista " (Y)
det kommer senare :P


Min kanin Olli bjuder på bilden <3
Ps. Var har olivia tagit vägen ? :o

// Linn <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

hot or nooot!!!!!! :D

2011-05-04 @ 17:49:02
Postat av: Michelle Skoog :)

jag ska också vara med i Stävie Cup :D <3

2011-05-04 @ 20:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0