2a plats med Ollies Flyer :D:D:D

Som ni ser kom jag 2a med Flight :D Det var skitkul :P Grattis Jeff Åkesson som vann med Too Bright Too !!!! Fick en sissådär start, fick gå på volt bakom då han är så jävla tramsig, påväg mot starten gick vi på banan först och travade och han var supersnäll, så kom dom andra i galopp så han nästan stack med mig så jag fick skrika två gånger : Sakta av till trav jag kan inte hålla honom ! mehhee :$ Sen starten fick göras om lite då de andra höll på, så gick vi om fyra st ( vi va 6 ) direkt på utsidan, och kom vid Too Bright Too's bak och låg där under halva loppet, så på upploppet blev Flight trött så jag lät honom springa i det tempot han ville och han hade INGA problem vid målet :D :D :D elr alltså utgången ;o SÅ JÄVLA DUKTIG HAN VAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :''''''''') ♥ Sen kom Camilla och hämtade honom på banan, och vi gick in till prisutdelningen där Stefan Friborg och Dalva De Oliveira gav priser :D Fast Dalva hade stora problem med att sätta fast rosetten, och Stefan sa att jag var jätteduktig :D Stefans häst vann världens största galopplopp ! Så det var ju lite häftigt :) Sen typ skulle vi kolla film men det gick inte :O Så vi åkte heeeeeeeeeeem :D ♥ Lite bilder : Too Bright Too ♥Too Bright Too ♥
Målgång :DJag älskar dig ♥

OM NI VILL SE FLER BILDER FINNS DOM PÅ FB :) Olivia Osten Ohldos is my name :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0