Då är den igång ;D

Ja då har jag och olivia skapat en ny blogg tillsammans :D

Ponnyglada (Y)

Jaa som ni hör på namnet så är vi glada Ponny ryttare ;D

Jaja jag heter Iallafall
:Linn Gustafsson !

Jag är en tjej som är född 99 :D

99:or är bäääst !
Just nu har jag en lite ponny vi namn dunder pil på foder :)
Han är en b-ponny på 19 år men beter sig som en 5: åring xD
Nejj men han är vääääldigt pigg det kan jag lova er !
Jag rider på mcr och har ridit där i 7 år det  är världens bästa ridskola !!
Men nu på sistone har det varit mycket bråk där och emot oss p.g.a en liten ponny som heter / Hette fanny
Nu är hon Såld / Utlånad så det är nästaner över jag hoppas att alla blir vänner igen !
Jaa det var väl allt för idag iaf
Ni får gärna skicka in hot or not :D
Om  ni vill att bloggen ska bli rolig att läsa så får ni läsare också hjälpa till :)
Nu sikta ponnygladar : na på toppen (Y) <3


// Linn <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0