Dagen §§

Jadå som ni ser på rubriken ska jag berätta om min dag =)

Kl. 11.30 var det Påsk,utklädnads,gymkana Haha jaa jag var påskahare ^^
först skulle jag ha Felix men sen så skulle igentligen bella vara med men så hade Lotta tagit med henne på sin lektion haha xD
Så dom fick ta zacc §
Så skulle sofie ohlsson, Julia ewerström och anna lundin ha bella så fick dom ju byta till zacc då men det var bara anna som inte var förlång för han xD
Så jag fick ta han istället tillsammans med emily Nilsson :)
Så fick jag rida fram han han kändes HELT JÄVLA UNDERBAR !! det var så himla underbart att rida han igen !
Men jag visste att han skulle bli nästa omöjlig i skälva gymkanan !
Så var det första omgången det var slalom och ett litet hinder sen full fart till baka jag började i mitt lag !
Så var det igång zacc bara sprang och jag satt där haha XD sen sprang han förbi hindret ocksåvodare men sen var det emily så kastade han av henne två gånger så vi fick ha sadel ^^

Men nu hinner jag inte berätta mer D=
För jag ska tävla dunder imorgon och jag ska vara i stallet kl 7.00 =//

Jaja GODNATT :* <3 

// Linn (Y) ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0