Förlåt för dålig uppdatering :((

Förlåt , men har helt enkelt inte pallat, lite senare blir det svar på komentarer o så ;) men detta har varit sen senast :

torsdag : flight skenade mot en väg med stup-dike-väg så jag hoppade av i galoppen och stanna han, samma sak hände hemma men då rakt ut på fälltet. Ingen rolig dag.

fredag : red Zacc på galoppen och det första Mikado gjorde var att sticka med Julia E. Sen skulle vi rida igenom en tunnel, så kännde jag att zaccen fick panik så jag hoppa av och försökte hålla han men han slet sig, så stog Camilla med Cobben där och försökte stanna honom, så då klätrade han upp på en SJUKT brant kulle och åt en blomma, ( ahahahahha ) sen red vi vidare och han var Zuperduktig (a) sen skulle vi rida igenom samma tunnel igen -.- då ville jag leda honom men då slet han sig igen, och stanna vid mikados rumpa för längre kom han inte , så jag fick gå fram och ta honom. Förutom det skötte han sig alldelles perfekt och hängde med både storhästarna o d-ponnyerna :') Men sen efter så var Linn där och skulle rida Dunderhhhhhh, så då frågade hon om jag ville följa med, så då gjorde jag det och tog lite bilder med hennes såhääääääääääääääääääääär bra mobilkamera ( not ) hahha xD men dom är så söööta :D <3

lördag : alltså idaag :D först ska jag ta lilla Malousan och rida henne till lilla Emma som ska rida rodeo i Alices paddock. Jag tror att Alice kommer filma OCH fotta :D Efter det tror jag att jag hänger med mamma för att typ ta blommor till dit vi ska flytta imorgon , ahhaha ? xD men iallafall jag jag inte sett huset innuti än xD Men nu måste jag nog börja göra iordning mig :D Hejdåå <3 // Olivia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0