Hahaha rolig dag ;) + fin headeeer ;D

Idag "va" jag med Alice och Emma xD Emma går i 2an och Alice i 8an xP Iallafall så red jag först Flight i galoppsadeln , red ut ;) Sen tog jag Malou, så på fältet galoppera jag mot dom och stanna, och då fick Molly lite panik och kasta sig ( HAHAHAHAH ) så då åkte "duktiga" Alice åt sidan och hängde, sen dunk ner i marken HAHAHAH gud jag skratta ihjäl mig, sen skulle lilla Emma rida Malou, sen när hon tillslut kom upp fick malou typ damp och började hoppa upp och ner, xD Det var sjukt kul , så då fick jag iallafall rida Emmas Roya tror jag hon heter ;p jätterolig ponni ^^ Sen stack vi till Alices paddock, så hoppade vi lite, först hoppade jag Roya sen Malou. Med Malou hoppade hon, tvärstannade, kasta av mig, sen la hon sig ner och rullade sig, reste sig halvt, ner på andra sidan och rullade sig xD Sen hoppade jag igen, då tvärstanna hon, så jag hängde mig fast under henne, HAHAHAHHAHAH x'''D Sjukt roligt, sen typ gick vi till Emma ( huset bredvid ) så satte vi först Malou i hagen med dom andra, så fick dom daaamp så vi satte henne i en box ist XD Sen gick vi in i fårhagen xD HAHAHAH xD så typ invarderade fåren oss HAHHAHAH , innan det trilla Alice baklänges från balen vi satt på HAHAHHAHAHAHHA xD såg så jävla roligt ut xD så trilla jag och hon av lite ;D Sen typ försökte jag klappa fåren, men dom ville nt komma till mig :$ </3 Sen tyyyyp stack vi hem, så var det typ en pedofillastbil som typ baka mot oss hela tiden xD sen snabb galopp hem, sen daataaan (Y) <3

Allt för todaayy I thiink ;) // Liiviia <3
visst är headern fin , jag gjorde den (Y) ^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0