möörsniiing ;D

GOD MORGON (A)

Jag tänkte berätta lite om mig själv och mina heestar ;) Iallafall var det jag ( OLIVIA DOBOS ) som skrev det lite failade inlägget när jag skulle till galoppen ( blev tvungen att skynda mig så han inte skriva att det var jag xD )

Iallafall :

Mitt namn är Olivia Dobos, jag bor i Lund och tävlar för Stävie RF , världens BÄSTA ridklubb ;) Jag har två egna heeestar ( Ollies Flyer och Malou )
Flight är en b-ponny, fyller 17  första maj, galoppiponni :D Går löp med mig på ryggen (Y) Malou är mitt lilla shettissto på snart 5 år, jag har ridit in henne själv, och hon är en väldigt hoppglad tjej ( och bestämmd... ) Båda mina heeestar äe tillsalu ;) Sen har jag en medryttarheeeest i Ängelholm ( en timme bort... ) som heter Pajas ! Också en shettis, dock 12 år ;) Jag tävlar ponnygalopp med lite olika ponnyer. Jag har tävlat travponnyn Emmeros Cirrus, Pajas, Ollies Flyer, och Malou ! På Cirrus var jag med i Falsterbo Horse Show, Milamässan och Malmö City Horse Show !

Jaja ^^ Liiite info om MAAJJJJJ (A) ( ja e ooossååå 99a sånna kiing'z vi är Linn !!!!!

Iallafall, på söndag ( alltså imorgon ) ska jag tävla Ollies Flyer, och jag är såååå spänd ! Det är såhär att han är en väldigt dum ponny, som tramsar alldelles för mkt, och han är ju så jeeevla snabb, så det är en dålig kombination, men jaja ^^ Han är grym iallafall, men vi ska möta dom som kom tvåa me huvudlängd mot sveriges snabbaste b-ponny, och det blir ju så jävla kul !!! :D:D:D:D


Idag ska jag rida Malou och skritta Flight , och mocka -.-' Men ahhjjajajajjajhajahjha  demmpp ///////// LIVIA !


Kommentarer
Postat av: Juliana

Hej du vet vem jag är tror jag har en c ponny som heter Sheldon jag bor själv i lund o har tävlat för stävie men inte längre jag har bloggträff fredagen den fjärde november vi träffas på espressohouse på gråbrödersgatan i lund ta med dig pengar till fika o annat o en komps kanske bloggträffen är mellan kl fyra o kl sex kram

2011-11-01 @ 23:13:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0