Sara älskliing :* <3

Idag red jag Sara hemma hos Alice  :D <3 Först red jag dit på Malou för Emma skulle få rida henne. Sen fottade jag lite när Alice red Sara och Emma Malou, sen frågade jag Alice om jag fick rida Sara, så sa hon okej. Sen sa hon några gånger att jag kan rida Sara, och att hon inte hade trott det först. Så jag blev ju såklart jätteglad :) Jag har ridit Sara två gånger innan, en gång på ett fält när hon var såhääääääääääääääääääääääääääääääär pigg, och en gång på en "uteritt" med Alice som red på Alice ( HAHAHAHAH ) Alice är Alices storheest :D Då var Sara såhääääär fin :') <3 Idag iallafall så skrittade jag, travade och tillochmed galopperade lite. Tom Alices mamma sa att det såg fint ut :DD Imorgon ska Matilda A rida henne, hon ska kanse tävla fälttävlan med henne. Men jag vill ju ha henne också :/ Isf ska hon typ gå P60 och P70 och det vill jag såklart :D hon är riktiiigt fin !! <3


Älskar dig Sara <3

Kommentarer
Postat av: Madeleine Johansson

Haha man går inte två klasser fälttävlan per dag, man får en :P

2011-04-30 @ 20:17:26
URL: http://showjumpers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0