Underbara vänner :')

Eftersom Liiiiinnnn skrev om Evelina ( <3 ) så tänkte jag skriva om mina närmaste :))

Jusse Ohlsson
Jag kan säga att hon alltid finns här för mig, vad som än händer, och att hon är bäst <3 Nu har vi inte träffats på såhäääääääääär länge, men jag hoopppasss vi ses snart <3 ÄLSKAR DIG JUSSI (LLL)

Madde Friberg
Underbaraste vännen man kan ha alltså ! Vi har bråkat, men det är chill nu, och våra minnen är bäst :') <3 Vi ska träffas idag för vi har inte setts sen jäääteelääänge och jag är såhääääääääääääääääääääääääääär glad <3 Älskar dig min madde <3

Sen orkar jag inte skriva om andra, men Alma, Fisan, Frida, Josse, Julia Leander,Claaraa ,  och fler , ni är bäst <3

Saga Wahlman, min beeestiiiiiiis :) <3

Saga är helt klart den finaste vännen man kan ha ! Hon och jag har varit bästisar i typ 2och ett halft år, och jag älskar deeet :D Våra minnen är helt övergryyyymmmaaa, vi typ har ridit ut 1000000 gånger och sånt skit :P <3  Saga finns alltid , och hon är så snääälll och sööööttttt :'''))) <3 Saga är bääst :))) <3


Alla mina vänner, som stöttat mig, ni är helt underbara <3

Det kommer ett litet inlägg om mina favvisheeestar sen :)) <3 /// LIIIVIIIAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0