Zaccanto <3

Zaccanto ( zacc ) mitt hjärta <3
Zaccanto för varje andetag,
För varje hjärtslag,
För varje timme,
För varje minut,
För varje sekund.
Älskar jag dig <3
Du är mitt allt du är min bästavän !
Det finns ingen bättre än dig !
Du är allt Liten,söt,bäst, helt underbar !
På vår första hopptävling önskade jag bara bella !
Men det var 2 andra som också bara hade önskat henne !
Så Kris gav mig min underbara ponny <3
När jag såg att det stod
Linn Gustafsson   -     Zacc
Så blev jag så himla glad tänk att kris hade gett mig just dig !
Och vi blev felfria !
Ingen placering men felfria !
Och jag var så himla glad !
Vår första dressyrtävling!
Jag önskade bara zacc !
Jag trodde att jag skulle glömma hela programmet när jag var på väg till stallet!
Men sedan såg jag att det stog
Linn Gustafsson   -    Zacc
Och då Blev jag så himla glad och sprang ner till dig !
Och där stog du med dina små gulliga öron pekande framåt,
Och dina gulliga svarta nyfikna ögon !
Då försvann allting tiden stannade det var bara du och jag älskling <3
Och när jag satt upp på dig kramade jag dig hårt och viskade ,
Försvinn aldrig ifrån mig zacc <3
och gissa vad vi vann vår tävling !!
Och zacc kommer aldrig lämna mig,
Och jag kommer aldrig lämna honom !
Min lilla ponny !

Mitt hjärta är du zacc !! <33
Du får mig att stiga upp på morgornarna !
'

Mina och zacc's resultet

Tre Första plattser i dressyr (ett klubbmästerskap)

Två Första platser i hoppning ( ett klubbmästerskap !)

En andra plats i Hoppning ( Julklapps  hoppning när alla tävlar mot alla så kom tvåa av alla !)

En andra plats i dressyr <3

Tre tredje platser Hoppning <3

En tredje plats Dressyr

En Femte plats Dressyr  

Och massa clear round eller över 58 % procent <3


// Linn <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0