Ingen skola :/

Ja som det står på rubriken igengen skola för mig ifag iheller :(
Helst vill man ju inte gå till skolan, men hällre det än att vara sjuk !
Jag sitter baara inne sover och tittar på tv och lite data.
Och ingen ridning :o
Men vad vill ni läsa om ?
Har lite bloggtorka mem ska lägga in en hot or not nu :)

Precis som olivia tänkte jag ha en liten tävling !

Den går så här:

Ni ska svara på 3 frågor som jag har skrivit här nedanför !

1. Vad är det högsta jag har hoppat ?
2. Med vilken häst har jag hoppat högst med ?
3. Hur högt har jag hoppat med dunder som högst ?
4. Hur högt har jag högst hoppat med Zacc ?

 Den första som svarar rätt på alla frågorna vinner en länkning och en mini interjuv :)
+ jag lottar ut en som också har svarat rätt ^^ den vinner bara en mini interjuv :)

Lycka Till !!


En lagom charmig bild på mig och zacc ^^

// Linn <3


Kommentarer
Postat av: Madeleine Johansson

1. 1m kanske? XD

2. Ööööh............. betty? (a)

3. 90 (y)

4. 90???



har absolut INGEN aning XD

2011-05-04 @ 15:35:39
URL: http://showjumpers.blogg.se/
Postat av: Michan :)

1. 110, kanske ;)

2. Flight :)

3. 90 cm

4. 1m



asså har ingen anning ;) xD men skit samma :D<3

2011-05-04 @ 20:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0