MCR...

Varken jag eller Linn har bloggat på länge, men nu kommer lite "info" upp om MCR igår.


Stack upp till terängen med Julia och Emelie, så dampa vi lite : sötisar :)<3

Iallafall sen gjorde jag och Julia iordning Iris, och sen gick vi till terängen.

Så sen på uppvärmningen flög Cajjan av, sen bara fortsatte asmånga flyga av xD men asså på själva "tävlingen" då ;) Iallafall sen börja dom hoppa och så, sen flög ju då vissa ;o Sen iallafall så när det va Linn och Zacc så gick dom omkull så Linn typ tappa lite av minnet ( om man säger så ). Hon kom iallafall inte ihåg vad hon gjorde där, var dom gick omkull osv osv .... :(((( Så jag och Evelina och Julia trösta henne aslänge, typ hela tiden <3 Sen ja tbx till MCR och sen hemmåt ;))

Fottade med Julias pappas system, men hon har inte laggt upp bilderna än ://

// Livia  ( jag och Zacc på galoppen <3 )

Kommentarer
Postat av: Jag

Tycker at det var konstigt att hennes föräldrar inte tog henne till sjukhuset direkt.Jag var där o såg allt, det såg mycket illa ut.Hade det varit min dotter så hade jag åkt på studs.

2011-05-30 @ 12:12:04
Postat av: JuliaKing

Men guud vad fin bild...

2011-05-30 @ 14:53:14
URL: http://peaceontheworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0