YEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh (y)

TBX !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Nu är lilla jag tbx !!
Pappa har fixat datan och mamma internett, så jag tänker uuuuuppppdateeerahhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ÄLSKAÄLSKAÄLSKA


men jag är fett ledsen just nu , och det är antingen en helt underbar överaskning, eller något värre än döden... ni får vänta tills jag vet, och sen kommer jag antingen böla 24/7 eller vara fett glad...


-
JAG ÄR TBX TILL MIN ÄLSKLING LINN OCH VÄRLDENS BÄSTA BLOGG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! love it :*


- det blir uppdatering om galoppen med julia e, julia l och matilda, och bilder från malous födelsedag, hon är FEM IDAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HJÄLP MIG, SMÅUNGAR, hjälp jag dör :'''( asså fett läskigt vi har flyttat och det är FULLT med små skitar här , HJÄÄÄLLPPPP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0